tirsdag 1. desember 2015

Tilda's Julekalender ......

....... har jeg sydd til barnebarnet vårt :)
Natt til 1.desember .. kl. 02.00 sydde jeg det siste stinget :) :) Utrolig morsom å sy og ble veldig fornøyd . Klart hun må ha pakkekalender selvom hun bare er 11 måneder :) Jeg er oppvokst med pakkekalender , barna våres hadde pakkekalender ........ det sier seg selv at mormor lager pakkekalender da vel :)
Nå er kalenderen levert med 24 pakker hengende på . Nr. 24 pakken måtte henges opp på skruen for den var litt tung ... så for sikkerhetsskyld tenkte jeg :) Hun synes det var stas å åpne pakken og dermed var det bare 23 dager til jul :)
 Jeg innrømmer at jeg elsker adventstiden , julen og all kosen med dette :) 
1. søndag i advent hadde vi vår faste juletradisjon , med full julemiddag og 1 gave til hver :) Alle kom hjem og jeg storkoste meg ..... Jeg elsker som sagt julen :)
Nyt adventstiden , ikke stress. Jul blir det uansett :)

5 kommentarer:

  1. Din julkalender är fin, bra att hänga paketen runt om. Jag broderade kalendrar till mina barn när de var så, nu får de fylla dem med paket till sina egna barn.
    Kommer ihåg att ni brukar ha julkalas redan 1:a advent, det kan ju vara skönt så kan man ta det lite lugnare när julen kommer.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvarSlett
  2. Tildas julkalender som Du sytt är så fin, tycker jag.
    Den ska Du vara stolt över!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så fin julekalender du har laget. Har selv sydd den for mange år siden. Koselig med juletradisjoner. Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.

    SvarSlett
  4. Hei på deg Bente; vi er vel ikke like aktiv her inne noen av oss:))
    Så koselig å få en slik kalender da!
    Jeg har selv sendt avgårde noen pakker..kjøpte/laget..men når det er sagt, er je vel ikke noe julemenneske, er jeg redd;) Gleder meg veldig til et nytt år og en ny vår:)
    Kos deg masse framover nå, klem:)

    SvarSlett
  5. Så flott kalender😊. Gøy med tradisjoner!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)