fredag 13. september 2013

Det går i skinn om dagen......

og storkoser meg da vettu :)
To herlige lammeskinn som skulle trykkes på ... jeg fikk et oppdrag fra samboeren til min nevø ... De skulle gi bort disse i dåpsgave til et tvillingpar :) Det var da den store skjelven kom , men detta gikk så fint og alle ble fornøyde . Tusen takk til Henriette som hadde trua på meg og fikk meg til å få ut den berømte finger'n :) 
Øvde litt på noe resteskinn og lagde et sitteunderlag til meg selv .... så nå lages det sitteunderlag på løpende bånd :) Og jeg bestiller stadig nye trykkblokker , dette er utrolig gøy ja :)
Og ha en flott helg allesammen

4 kommentarer:

  1. Hej Bente! Vilka fina dopgåvor! Önskar jag kunde ge en sådan till mitt minsta barnbarn som snart ska döpas men nu har jag fixat en annan present till honom. Ska nog göra några sittunderlägg till mig själv.
    Nu väntar vi ett litet barnbarn till och nästa år blir det ännu ett bröllop, det ser jag fram emot.
    Ha det riktigt fint!
    Kramar Eva

    SvarSlett
  2. Virkelig flotte, Bente!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Wow! This blog looks just like my old one! It's on a entirely different
    subject but it has pretty much the same layout and design.
    Great choice of colors!

    Feel free to visit my website :: ferie szczawnica

    SvarSlett
  4. JUUUUULEVERKSTED!!!!!! :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)