mandag 26. september 2011

Russesokker.......

også litt conversetøffel :)


Markus har fått varme sokker og synes de var tøffe . Lagde de litt lange for det synes jeg varmer ekstra godt :) Garnet er Perfect fra Sandnes og jeg synes det er det beste garnet til russe/raggsokker. Mønsteret er fra to par sokker som jeg har fra før . Moro å "mekke" litt....


Mie har fått tøfler som passer , i str. 30 , og hun ble kjempefornøyd . Mamma`n sa rosa når vi skulle prøve dette her men Mie sa lilla når hun kunne velge selv :O) Da ble det lilla ....


Har heklet endel av disse her nå :O) Synes de er like flotte i alle slags farger og i disse garntypene jeg har valgt . Da fortsetter jeg å hekle for det har blitt noen bestillinger på disse :) Også er jeg i farta med tøfler og sokker til Maren og Fillip :)


Ha en flott høstuke alle sammen , klem fra Bente

12 kommentarer:

  1. Tøffe sokker, og nydelige babystøvler:-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte tøfler og fine sokker :-)

    SvarSlett
  3. Så produktiv du er om dagen da, Bente! Flotte sokker og converse-skoa er bare drittøffe!!!
    Ønsker deg ei fin uke! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Stilige de blir. Sokkene så kjempegode ut :) Godt at de er litt lange.

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte sokker. Tøflene også.

    SvarSlett
  6. Fine sokker og bare helt supre tøfler!

    SvarSlett
  7. De var utrolig kule! Så kreativ du er!

    SvarSlett
  8. SÅ fint! Du är så kreativ och duktig.
    Kram Eva

    SvarSlett
  9. Ja det var tøffe sokker! Og godt å ha de lange når man skal være ute en lang vårnatt :)
    Mona

    SvarSlett
  10. Nydelige sokker og utrolig tøffe tøfler!! Du er superflink med pinnene og har god smakk attåt =)

    SvarSlett
  11. Hehe, ja da er vi visst litt enige der =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)