lørdag 15. januar 2011

OsloTur


På fredag var ei venninde og jeg på Oslotur :0) Vi hadde 4 viktige gjøremål, Stoff & Stil , levere bunad for brodering i Asker , Bestemors lekestue og Ikea på hjemveien. Vi rakk alt og hadde en kjempekoselig tur.


Fikk kjøpt masse fint som jeg trenger og masse fint som jeg ikke trenger på alle plassene unntatt Ikea :0)


Her ser dere endel av det jeg kjøpte hos Bestemors lekestue . Der kunne jeg vært i mange timer til for hun har utrolig masse fint.



Ja , da var det bare å sette igang med listesaging og lampemontering. Her har jeg fått på brystning i gangen . Ferdig med 1. etasje , så imorgen kan jeg sette igang med 2. etasje :0))))


Lagde to lysestaker av noe smykkematerialer , blomstertråd (lysveka) og fimoleire , hokus pokus , to søte små lysestaker i sølv.





Dette og en bukett tulipaner er det eneste jeg kjøpte på Ikea !!!! De hadde ikke det bordet jeg skulle ha før i uke 8 så da blir det en Ikea tur til ... Serveringsbrettet skal jeg ha på fanget i stresslessen min når jeg lager ting til dukkehuset , lime , snekre , lime.....

1 kommentar:

  1. Koslig med jenteturer :)
    Må være en morsom hobby du har.
    Ha en forsatt fin kveld.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)