søndag 22. august 2010

Quiltetur til Birmingham

Vi reiste med RyanAir fra Torp på fredag og landet i Liverpool, tok toget opp til Birmingham og vips så var vi på Europa`s største Quiltefestival med 250 butikker og en kjempeflott utstilling. Dette gjentar jeg gjerne :0)))) Ble faktisk inspirert til å sy litt igjen....



Stemningsbilder



Her er Lynette Anderson, en verdenskjent quiltedesigner fra Australia. Hun har masse flotte mønster så det var artig å treffe henne ja.



Her er noe av det jeg kjøpte... Ferdig pakke til å lage strikkeveske, mønster til dette flotte teppet, knitpro pinner, stoff og masse duppedingser som jeg ikke viste at jeg trengte ;0))))


Søndag var det hele over og vi reiste hjem med håp om å få sydd litt og at inspirasjonen oppi hodet vårt kan bli brukt til noe fornuftig...

4 kommentarer:

  1. Ser ut til at det var masse og se på der jeg, og strikkevesken var knallfin :-)

    SvarSlett
  2. WOW! Det må ha vært en opplevelse å være der og se! Og for deg som kan sy, vil jeg tru det klør i fingrene etter å ta fatt på det du kjøpte :) Gleder meg til å se strikkeveska ferdig!
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Det må da virkelig ha vært en kjempefin tur og så spennende bilder:)

    SvarSlett
  4. For de som syr må dette ha vært en drøm. Tenk alle stoffer og ideer en får på en slik messe.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)